Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński
2028
BLOG

Ujawniam prywatny list Wyrusa

Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński Rozmaitości Obserwuj notkę 88

Nie lubię szantażystów. Nie lubię drobnych plotkarzy, nie lubi ludzi obmawiających bliźnich za ich plecami.

Nie lubię fałszywej poufałości, nie lubię dzielenia tajemnic z osobnikami o krzywm uśmiechu i duszy stręczyciela.

Nie lubię brać udziału w spiskach, nie lubię być wciągany w imię solidarności z drobnymi krętaczami w ich małe podłostki.

Nie chcę mieć nic wspólnego.

Poniżej treść listu Wyrusa, wyczerpującego wszystkie znamiona rzeczy przeze mnie nielubianych. Otrzymałem go przedwczoraj, powinienem był treść ujawnić od razu.:

Napisałeś tak:

"Różnica między tobą a Galopującym Majorem polega na tym, że on nie juma cudzej własności "

Otóż swego czasu Major zajumał kawałek mojego tekstu. Po prostu wkleił w swoim tekście cały akapit z mojego tekściora, około 660 znaków. Nie dał ani linka do mojego tekstu, ani nie napisał w notce, że ten akapit jest mój.

Interweniowałem u Adminów (mam zarchiwizowaną całą korespondencję), po czym Major tłumaczył (Adminom), że on, biorąc akapit ode mnie i dopisując do tego swój tekst, zrobił pastisz - do swojego tekstu na blogu zrobił dopiskę z tym wyjaśnieniem, a więc rura chłopakowi zmiękła:-))

Administracja nie wyciągnęła żadnych sankcji wobec Majora, więc w tej sytuacji zlikwidowałem swojego bloga w proteście przeciwko temu, że Admini tolerują złodziei.

Działo się to parę lat temu, sytuacja była dość głośna, bo byłem w salonie24 niemal od samego początku i cieszyłem się jaką taką renomą :-)

Ciekawe, co teraz, skoro już wiesz, jak to było z Majorem, zrobisz w kwestii tego, co napisałeś w notce, mianowicie: "Różnica między tobą a Galopującym Majorem polega na tym, że on nie juma cudzej własności".

Od razu mówię, że nie ujawnię tego, co napisałem Ci prywatnie, nie będę o tym pisać u Ciebie w komentarzu (ludzie i tak o tym wiedzą, bo po tym, jak zlikwidowałem bloga, zrobiło się trochę dymu i w końcu sprawa wyszła na jaw). Tuszę, że i Ty nie ujawnisz treści prywatnego listu. Ciekawa sytuacja :-)

Pozdro.

wyrus

PS. Wyrus zdaje się zarzuca Galopującemu Majorowi, że ten wziął kawałek wyrusowego tekstu i za pomocą kilku zabiegów stylistycznych zamienił słowa kluczowe na odmienne, o przeciwnym znaczeniu, kompromitując poglądy Wyrusa.

Innymi słowy domalował Wyrusowi wąsy. Teh drama.

Patriotyzm jest ostatnim schronieniem szubrawców. Samuel Johnson    

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości