Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński
654
BLOG

Jakie wydarzenie historyczne cenicie najbardziej?

Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Lub epokę, może być cała epoka.

Osobiście najwyżej stawiam upadek Powstania Styczniowego. Przyniósł moim przodkom osobistą wolność.

To oczywista aranżacja - wcale nie musiałem tam stawać, by uchwycić wschód słońca. Trochę się naciąłem, bo miałem nadzieję na lekką mgłę poranną, jak wczoraj.

Sobota, śniadanie się spóźnia.

To się chyba nazywa port ostatecznego przeznaczenia. To tak mniej więcej, jak moje ulubione koszule, które lądują na samej górze garderoby, schludnie poskładana w kostkę.

Szczerze? Podoba mi się to wydobywanie się światła z ciemności.

To można zobaczyć dopiero w dużym powiększeniu, ale na jednej z łodzi są ludzie

Obiekty pływające.

Obowiązki letnie wykonane, czas umierać.

Patriotyzm jest ostatnim schronieniem szubrawców. Samuel Johnson    

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości