Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński
640
BLOG

Wpis teologiczny katolikom do sztambucha

Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński Polityka Obserwuj notkę 54

Czytam na S24 coś takiego:

 Nie byłbym tego taki pewien, bo chociaż nie jestem kardynałem i specem od Wiary, to wiem, iż do nieba może wejść, owszem, grzesznik nawet homoseksualny, ale pod warunkiem że się wcześniej ze swego grzechu wyspowiadał  i zaprzestał jego uprawiania,  a nie taki który sobie grzeszy w najlepsze, jak ci dwaj panowie z Wiednia.

Otóż chciałbym kol. blogerowi i innym kolegom blogerom uświadomić, że jedynym, który decyduje o wejściu do Królestwa Bożego w Niebiesiech jest JHW. Więc jeśli kol. bloger nie jest JHW to grzeszy uzurpując sobie wiedzę o wyrokach boskich. Nazywa się to grzechem pychy, inaczej suberbią.

Nie wiem, jak JHW, ale ja bardzo nie lubię, gdy mnie ktoś mówi co ja mam mysleć i robić w sprawach na których sie znam.

 

Patriotyzm jest ostatnim schronieniem szubrawców. Samuel Johnson    

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka