Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński
760
BLOG

Patriotyczne pozdrowienie "Heil Hitler"

Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński Społeczeństwo Obserwuj notkę 15

Prawdziwi polscy patrioci pozdrawiają się tradycyjnym staropolskim  Heil Hitler.

Pamiętacie wzruszającą scenę oświadczyn na trybunie Marszu Niepodległości w towarzystwie największych polskich patriotów i narodowców? Ja co prawda rozróżniłem jedynie niejakiego Artura Zawiszę, ale to tylko dlatego, że jestem zaprzańcem i na ten cały patriotyzm reprezentowany przez Marsze Niepodległości i Ruchy Narodowe z ONRem na przyczepkę mam soczyście wyje....ne. W świetle rac i pochodni, na tle Stadionu Narodowego swej dziewczynie oświadczył się młody człowiek. Hoże słowiańskie dziewczę występuje pod ksywką (ksywa to wyrażenie z socjolektu przestępczego, oznacza pseudonim, nom de guerre zapewne dla narodowców), ksywką więc  Klaudera 88. Obecnie zdaje się, zmieniła pseudonim na  Klaudera White

Ta przemiła młoda osoba, używająca czasami pseudonimu Klaudera White tak pisze o sobie:

byłam w młodzieży wszechpolskiej-owszem. żeby działać, ale wyleciałam właśnie za poglądy religijne, bo katolikiem nigdy nie byłam i nie będę ;) a to, że chciałam działać i nie chce siedzieć bezczynnie, ponieważ kocham swój kraj to co innego.

/.../

Tak się składa, że wiele osób w ONR czy MW ma wyjebane na wiarę, bardziej chodzi o szacunek do tradycji. nie chodzę do kościoła, nie modlę się, nie lubię księży i tak szczerze - ani mnie to ziębi ani parzy, bo to są tylko i wyłącznie moje poglądy, a to w co inni wierzą mnie nie obchodzi. a z waszym podejściem w Polsce nigdy nie będzie się dobrze żyło. Tak, wolę Ruch Narodowy, którym będą rządzić patrioci od złodziejskich rządów PO, PiSu, czy innego dziadostwa.

Skąd to 88? Neonaziści w swojej glebokiej niewiedzy posługują sie prymitywną wersją niewatpliwie żydowskiej Kabały i z zamiłowaniem używają cyfrowych skrótów 88, 14 i wreszcie 18 dla oznaczenia swoich sympatii ideologicznych i samookreślenia. 88 znaczy tutaj  Heil Hitler, (H jest ósmą literą alfabetu łacińskiego), 18 oznacza  Adolf Hitler, a 14 to wielbiony przez prawdziwych polskich patriotów inny wielki patriota  Adolf Eichmann. Korekta: Liczba 14 to symbol 14 słów wypowiedzianych przez Davida Lana "We must secure the existence of our people and a future for White children."

Jednak nie potrafią przyjąć do wiadomości żydowskiego pochodzenia swojego "tajemnego" szyfru  Po pełniejszą lekturę odsyłam do wyszukiwarek, hasła "kabbalah" i "gematria", a jeszcze lepiej do bibliotek.

Jeszcze jedna uwaga - według jednego z wyliczeń greckie inicjaly  Jezusa Chrystusa (IH) również dają liczbę 18. Wedle gematrii istnieje tajna korespondencja, choć nie zawsze jednoznaczność między symbolami o tej samej wartości. Tym samym drugie 18 (AH) byloby  Antychrystem, co zresztą zgadza sie z potocznym
przekonaniem. Bawcie sie dobrze.

Żeby było śmieszniej scenę oświadczyn rejestrowała katolicka Telewizja Trwam. Jak to się nazywało w biskupiej nowomowie? Moralne zagubienie?

No, ale skoro wam i Telewizji Trwam obecność Klaudery 88 i jej kolegów na trybunie organizatorów Marszu Niepodległości nie przeszkadza to tylko świadczy o waszym, hm, pewnym  zagubieniu. Ja nie chcę mieć z tym nic wspólnego, od trzech lat próbuję wbić wam do tępych łbów z kim i dla kogo maszerujecie.

Patrioci.

* http://pl.wikipedia.org/wiki/Symbolika_neonazistowska

** http://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_symbolism

Patriotyzm jest ostatnim schronieniem szubrawców. Samuel Johnson    

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo