Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński
1787
BLOG

WOŚP - przekonaliście mnie

Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński Społeczeństwo Obserwuj notkę 60

Pewnie bym się nie ruszył, ostatecznie tutaj gdzie mieszkam nie biegają hordy owsiakowców i nie terroryzują mieszkańców swymi puszkami. Musiałem więc pofatygować się do banku -  dysponuję polskim kontem, żeby aktywnie i świadomie, z własnego wyboru dokonać wpłaty.

Przekonali mnie Rosemann, Beem.Deep, ale i nieznani mi bliżej Sołtys czy Piętaszek i ich wierni komentatiorzy. Muszę z przykrością stwierdzić, że najwięcej przyczynili się zajadli hejterzy spod wpisu Rosemanna, ale to nie powinno mnie z drugiej strony dziwić, o większość z tych wykolejeńców jest u mnie od dawna wykluczona. A przecież nie chciałbym upodobnić się w niczym do wykluczonych z mojego bloga?

Przekonały mnie również wyliczenia pewnego blogera, którym sąd w Złotoryi dał wiarę i uznał za prawdę, jakoby WOŚP dawał na cele statutowe jedynie ułamek zebranych pieniędzy, resztę defraudując. Wyliczenia te zostały dość skutecznie skorygowane przez innych blogerów i teraz już dla każdego, nawet dla zawodowych hejterów jest jasne, że ponad 90% zebranych pieniędzy idzie na cele statutowe. W każdym razie argument ten umarł i został pogrzebion, bo już się nie pojawia w dyskusji. I to by było na tyle o dowodzie prawdy przeprowadzonym przez sędziego Misiaka w Złotoryi i o wiarygodności faktów prezentowanych przez blogera.

Przekonały mnie zatrważające wieści od dochodach Jerzego Owsiaka i jego żony, dochodach z pracy na rzecz Fundacji WOŚP. No bo tyle to jednak potrafi wyciągnąć polski hudraulik w Szwecji - przyznaję jednak, że o wysokich kwalifikacjach i zatrudniony w stabilnej firmie.

Moja wpłata ma zapewne również pewien związek z faktem, że za oknem zapada zimowy zmrok, niby styczeń, a jednak imitacja ostatnich dni grudnia, a drzewa przyprószone są śniegiem, którego zabrakło w Jul, inaczej Gòdë, więc i atmosfera zrobiła się taka skłaniająca do zimowych porywów serca.

God fortsättning

PS. W pierwszym porywie miałem zamiar zobowiązać się do wpłaty 100 zł za każdy tysiąc odwiedzin, ale to by było trochę mało, sądzą ze statysyk bloga.

Patriotyzm jest ostatnim schronieniem szubrawców. Samuel Johnson    

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo