Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński
987
BLOG

Program wyborczy Andrzeja Dudy, wersja pełna

Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński Polityka Obserwuj notkę 18

Jestem sceptycznie nastawiony do in vitro (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem sceptycznie nastawiony do gender (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem sceptycznie nastawiony do związków partnerskich (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem sceptycznie nastawiony do prawa stanowionego (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem sceptycznie nastawiony do pozywania księży przed sądy świeckie (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem sceptycznie nastawiony do hipotez klimatologów (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem sceptycznie nastawiony do teorii Kopernika (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem sceptycznie nastawiony do demokracji (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem sceptycznie nastawiony do wolnego rynku (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem sceptycznie nastawiony do wolności słowa (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem sceptycznie nastawiony do opodatkowania dochodów instytucji kościelnych (…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Jestem pozytywnie nastawiony do zwiększenia godzin lekcyjnych przeznaczonych na katechezę(…) Moje stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem Episkopatu, najważniejsza jest ochrona życia – powiedział kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

 

Patriotyzm jest ostatnim schronieniem szubrawców. Samuel Johnson    

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka